تولید کننده پالت پلاستیکی

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد.

تولید کننده پالت پلاستیکی

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد.

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد. سابقه کار، تجربه و اعتبار، افتخار این مجموعه است و مدیریت و پرسنل آن کیفیت محصولات و رضایت مشتریان را اولین اولویت خود می دانند و و همواره با پشتکار و تلاش شبانه روزی در این مسیر قدم می گذارند. گروه صنعتی آذران پلاست آماده خرید و فروش محصولات و ارائه خدمات به شرکت ها و کارخانجات سراسر کشور می باشد. برای خرید عمده پالت پلاستیکی بهترین گزینه تماس با مشاوران آذران پلاست می باشد.

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۲ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶ ب.ظ

کارخانه پالت سازی پلاستیکی

پالت پلاستیکی

کارخانه پالت سازی پلاستیکی

کارخانه پالت سازی پلاستیکی آذران پلاست تولید کننده انواع پالت پلاستیکی در رنگ بندی و ابعاد و اندازه متفاوتی نیز می باشد.
این مجموعه با تولید روزانه انواع پالت و فروش آن به سراسر کشور، از تامین کنندگان عمده این محصول می باشد که کیفیت پالت های آن، تضمین کننده تولیدات این مجموعه می باشد.
همچنین آذران پلاست علاوه بر تولید پالت پلاستیکی، انواع باکس پالت پلاستیکی و سبد پلاستیکی را نیز تولید کرده و در بازار به فروش می رساند.
جهت خرید از کارخانه پالت سازی پلاستیکی در سراسر کشور، می توانید با واحد فروش این مجموعه تماس حاصل نمائید.

پالت سازی پلاستیکی

پالت های تولید شده توسط این مجموعه پالت سازی پلاستیکی، دارای مرغوبیت بالا و تنوع بسیاری نیز می باشد.
ابعاد و اندازه استاندارد، رنگ بندی متنوع، دوام و مقاومت بالای این محصولات سبب شده که پالت های پلاستیکی آذران پلاست، سهم زیادی در بازار فروش پالت پلاستیکی نیز داشته باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۲:۱۶
azaran pelastco
چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۵:۳۶ ب.ظ

پالت پلاستیکی دارویی

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی دارویی

 

پالت پلاستیکی دارویی کاربرد بسیاری در قفسه بندی دارو ها دارند. و از آن ها می توان در انبار های دارویی استفاده نمود.
از پالت های پلاستیکی می توان به خوبی برای نگهداری و ذخیره سازی کارتن های دارویی، تجهیزات طبی و مکمل های ورزشی و... بسیار استفاده نمود.
کاربرد پالت های پلاستیکی دارویی بسیار گسترده است. در صنعت دارویی قبلا از پالت های چوبی و فلزی استفاده می شد اما با روی کار آمدن پالت های پلاستیکی، و مطلع شدن افراد از ویژگی خوب این پالت ها، استفاده از آن ها بسیار رواج یافت.
نوع دیگری از پالت های پلاستیکی، که باکس پالت نام دارد در مراکز دارویی نیز کاربرد زیادی دارد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۷:۳۶
azaran pelastco
چهارشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۵:۳۵ ب.ظ

پالت پلاستیکی در شهرک صنعتی خوارزمی

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی در شهرک صنعتی خوارزمی

پالت پلاستیکی در شهرک صنعتی خوارزمی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت توسط شرکت آذران پلاست به فروش می رسد.
این محصول دارای ویژگی های مناسبی می باشد که نیاز مشتریان عزیز را برای حمل و نقل و انبار داری محصولات مختلف برطرف می کند.
از آن جا که در شهرک صنعتی خوارزمی، مجموعه های تولیدی و کارخانجات زیادی مستقر هستند و نیاز به پالت پلاستیکی برای انبارداری کالاهای خود دارند می توانند بهترین کیفیت استاندارد این محصول را از این شرکت خریداری کرده و از کاربرد خوب آن بهره مند شوند.

فروش پالت پلاستیکی در شهرک صنعتی خوارزمی

فروش پالت پلاستیکی در ابعاد و اندازه های متفاوت با ویژگی هایی چون مقاومت بالا، کیفیت عالی، بهداشتی و سبک وزن بودن و... توسط شرکت آذران پلاست در شهرک صنعتی خوارزمی با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می گردد.
همان طور که می دانید پالت پلاستیکی نیازی به ضد عفونی شدن و گند زدایی ندارد، همچنین مقاومت و دوام طولانی تری به نسبت پالت های چوبی دارد.
همچنین طول عمر و دوام پالت های پلاستیکی بسیار بالا است. یک ویژگی خوبی که این نوع محصول دارد، قابلیت بازیافت می باشد که می توان دوباره آن را به چرخه تولید بازگرداند.

مزایای پالت پلاستیکی در شهرک صنعتی خوارزمی

استفاده از پالت پلاستیکی در شهرک صنعتی خوارزمی برای مجموعه های تولیدی و صنعتی مزایایی به همراه دارد که می توان به این موارد اشاره نمود:
بهداشتی بودن و سبکی وزن
با کیفیت و ابعاد هم اندازه و یکسان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۷:۳۵
azaran pelastco
يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸ ب.ظ

فروش عمده پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی

فروش عمده پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی سازه ای تخت و صاف است که از پلاستیک ساخته می شود.از پالت پلاستیکی به منظور جابجایی بار و کالا با استفاده از لیفتراک، جک های دستی و ... استفاده می شود. پالت های شرکت آذران پلاست در عین سادگی دارای خصوصیاتی هستند که آنها را از سایر ابزار مشابه متمایز می کند. پلات پلاستیکی یکی از موتر ترین ابزار های برای حمل و نگهداری محصولات غذایی کشاورزی ، دارویی ، دریایی و... می باشد. پالت پلاستیکی با توجه به نوع کالایی که بر روی آن گذاشته می شود ساخته می شود، مثلا هر چه بار سنگین تر باشد مناسب با وزن بار تغییراتی ایجاد می شود تا پالت وزن بیشتری را تحمل کند . بطوری که به راحتی می توان به وسیله پالت ها اجسام سبک، سنگین و نیمه سنگین را جابه جا نمود.همچنین حجم ، اندازه و سایر خصوصیات کالا، در مراحل طراحی پالت پلاستیکی در نظر گرفته می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۲:۰۸
azaran pelastco
يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸ ب.ظ

فروش پالت پلاستیکی در کرج

 پالت پلاستیکی 

فروش پالت پلاستیکی در کرج

کلانشهر کرج یکی از بزرگترین شهر هایی است که در آن خرید و فروش انواع پالت به فراوانی یافت میشود، شرکت آذران پلاست یکی از بزرگتربن تولید کنندگان پالت پلاستیکی در کرج آماده ی ارائه انواع پالت پلاستیکی خدمت شما مشتریان عزیز می باشد برای خرید پالت پلاستیکی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و در اسرع وقت بهترین پالت پلاستیکی را خریداری نمایید، پالت پلاستیکی صفحات تختی است که کالاها بر روی آن چیده می شود و سپس به وسیله نوار استریپ فیکس کرده و توسط دستگاه های حمل و نقل همچون لیفتراک جا به جا می کنند. تقریبا تمامی کارخانجات تولید کننده کالا برای نگهداری و جابه جایی نیاز به پالت دارند. برای خرید پالت پلاستیکی در کرج با ما در آذران پلاست مرکز فروش پالت پلاستیکی در کرج تماس حاصل نمایید و بهترین پالت پلاستیکی را خریداری نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۲:۰۸
azaran pelastco
يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹ ق.ظ

پالت سبک برای صادرات

پالت پلاستیکی

پالت سبک برای صادرات

پالت سبک برای صادرات، پالت پلاستیکی است که به دلیل وزن پایینی که دارد بهترین گزینه برای حمل و نقل در امر صادرات محسوب می شود.

پالت سبک برای صادرات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
در واقع مشتریان برای ارسال محصولات و کالا های خود به صورت صادراتی سعی می کنند از پالت پلاستیکی کنند.
شرکت آذران پلاست تولید کننده انواع پالت پلاستیکی در ابعاد و اندازه مختلفی می باشد.
جهت خرید پالت پلاستیکی برای صادرات کالاهای خود می توانید از خدمات و محصولات این مجموعه استفاده نمائید.
مشاوران آذران پلاست در خدمت شما مشتریان عزیز بوده و بهترین خدمات و محصولات را برای شما ارائه می کنند.

پالت پلاستیکی صادراتی

منظور از پالت پلاستیکی صادراتی، پالتی است که از وزن سبک و کم برخوردار بوده اما استحکام بالایی دارد.
از انواع پالت پلاستیکی که برای صادرات کالا ها بیشترین کاربرد را دارد می توان به پالت پلاستیکی تو در تو اشاره کرد.
پالت صادراتی تو در توی پلاستیکی سبک دارای ساختاری است که می توان قابلیت آن ها را برای انبار و حمل و نقل کالا ها در نظر گرفت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۱۹
azaran pelastco
پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶ ق.ظ

نمایندگی پالت پلاستیکی در تهران

پالت پلاستیکی

نمایندگی پالت پلاستیکی در تهران

نمایندگی پالت پلاستیکی در تهران با عرضه بهترین کیفیت و قیمت مناسب پالت های پلاستیکی، گروه صنعتی آذران پلاست می باشد. پالت پلاستیکی که از مهم ترین محصولات کاربردی در صنعت حمل و نقل و انبارداری می باشد، در مراکز صنعتی بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد.
جهت سفارش این محصول از نمایندگی پالت پلاستیکی در تهران، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل نمائید.

پالت پلاستیکی در تهران

پالت پلاستیکی در تهران بسیار پر کاربرد شده اند و در مدل ها و انواع مختلفی تولید می شوند. در زیر انواع پالت پلاستیکی شرح داده شده است:
پالت های تو هم خور: این مدل از پالت های پلاستیکی چون به داخل هم فرو می روند، فضای کمی را اشغال می کنند و در فروشگاه های مواد غذایی بسیار پرکاربرد هستند.
پالت های پشت دار: این مدل پالت پلاستیکی مانند پالت چوبی می باشند و چون تا ۳ ردیف از آن ها را می توان روی هم گذاشت برای کارخانه ها بسیار مقرون به صرفه هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۱:۲۶
azaran pelastco
پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶ ق.ظ

قیمت پالت پلاستیکی در تهران

پالت پلاستیکی

قیمت پالت پلاستیکی در تهران

نمایندگی پالت پلاستیکی در تهران مجموعه آذران پلاست می باشد که با طراحی و ساخت انواع مختلفی از پالت ها در ابعاد و رنگ های متنوع در حال ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. قیمت پالت پلاستیکی در تهران تولید مجموعه آذران پلاست بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.
مشتریان عزیزی که قصد خرید از این مجموعه را دارند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خرید و ثبت سفارش با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایند.

قیمت پالت پلاستیکی

قیمت پالت های پلاستیکی بسته به ابعاد، کیفیت پالت و.. متفاوت است که در ادامه با هر یک ازاین ویژگی ها بیشتر آشنا می شویم.
پالت ها از لحاظ جنس به سه دسته پلاستیکی، چوبی و فلزی تقسیم می شوند که به توضیح هر یک از آنها می پردازیم:

پالت های پلاستیکی

این پالت ها امروزه باعث شده است که حمل بسیاری از محصولات انبوه مراکز تولیدی و صنعتی به آسانی انجام شود. این وسیله سازه ای جهت جابه جایی بوده بدین شکل که محصولات تولیدی شرکت ها در این پالت ها قرار می گیرد و توسط ماشین های لیفتراک، ماشین های جک دار دستی و... به محل مورد نظر منتقل می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۱:۲۶
azaran pelastco
جمعه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۴۸ ق.ظ

پالت پلاستیکی کد۲۰۰۲

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی کد۲۰۰۲

پالت پلاستیکی کد ۲۰۰۲ از پلاستیک فشرده مرغوب در شرکت آذران پلاست تولید و طراحی میشود ،این کد تحمل بار در حالت ثابت ۵تن و در حالت متحرک ۳تن  را دارا میباشد.پالت پلاستیک مذکوررا به وسیله جک پالت خوروهمچنین لیفتراک نیز میتوان جابه جا کرد.ما در مجموعه آذران پلاست انواع پالت پلاستیکی ارزان و با کیفیت را خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم برای دریافت قیمت پالت پلاستیکی با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

پالت پلاستیکی کد2002

پالت پلاستیکی 

پالت وسیله ای مسطح  میباشد ،که برای حمل ونقل بار در کارخانه ها وصنایع مختلف  که بسته های بزرگ خود رابرروی آن در داخل کارخانه یا برای بارگیری و بردن به جاهای دورتر حمل  میکنند وبا پلاستیک محکم ووکیوم کرده ،مزیت این پالت ها امکان جابجایی به وسیله جک پالت و لیفتراک میباشد، پالت پلاستیکی ،از پلاستیک فشرده یا بازیافتی تهیه و تولید میشود شرکت آذران پلاست این پالت ها را طراحی وتولید میکند و در اختیار شما مشتریان عزیز قرار میدهند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۰۲ ، ۱۰:۴۸
azaran pelastco