تولید کننده پالت پلاستیکی

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد.

تولید کننده پالت پلاستیکی

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد.

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد. سابقه کار، تجربه و اعتبار، افتخار این مجموعه است و مدیریت و پرسنل آن کیفیت محصولات و رضایت مشتریان را اولین اولویت خود می دانند و و همواره با پشتکار و تلاش شبانه روزی در این مسیر قدم می گذارند. گروه صنعتی آذران پلاست آماده خرید و فروش محصولات و ارائه خدمات به شرکت ها و کارخانجات سراسر کشور می باشد. برای خرید عمده پالت پلاستیکی بهترین گزینه تماس با مشاوران آذران پلاست می باشد.

۱۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱ ب.ظ

فروش انواع پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی 

فروش انواع پالت پلاستیکی

فروش انواع پالت پلاستیکی در رنگ های متنوع و ابعاد و سایزهای گوناگون با توجه به نیاز صنایع و مصرف کنندگان گوناگون در مجموعه آذران پلاست به صورت جزئی و عمده صورت می پذیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش انواع پالت پلاستیکی در مجموعه آذران پلاست و یا دریافت مشاوره از متخصصین مجرب این مجموعه با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

پالت پلاستیکی


این محصول وزن سبکی دارد و قابل شست و شو و استرلیزه شدن می باشد و از مقاومت بالایی در برابر گرما و رطوبت و خشکی برخوردار است و دارای انعطاف پذیری بالایی است و در صنایع گوناگون مانند صنعت خودرو سازی، صنعت نفت و گاز، صنعت کاغذ سازی، صنایع دارویی، صنایع غذایی، حمل و نقل مواد شیمیایی، حمل و نقل  مواد خوراکی و دارویی، کارخانجات، کارگاه ها، انبارها، خانه ها و فروشگاه ها ، مراکز بارگیری و اسکله ها، سردخانه ها و... می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۱
azaran pelastco
دوشنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۵۰ ب.ظ

خریدار پالت پلاستیکی مشکی

پالت پلاستیکی 

خریدار پالت پلاستیکی مشکی

پالت پلاستیکی مشکی را با کیفیت مطلوب و قیمت مقرون به صرفه می توانید از طریق فروشگاه آذران پلاست که دارای بیش از ۲۰ سال سابقه در زمینه تولید و خرید و فروش پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران، کرج و هشتگرد و دارای نشان استاندارد ISO ۶۷۸۰ می باشد خریداری نمایید.

پالت پلاستیکی مشکی وسیله ای می باشد از جنس پلاستیک که جهت حمل و نقل راحت تر محصولات،چیدمان راحت تر و یا انبار کردن راحت تر محصولات به کار برده می شود.

تولید می نمایند و از صفحات تخت ساخته شده و نوارهایی داخل آن ها وجود دارد و این پالت پلاستیکی در زیر محصول قرار گرفته و قابلیت بهره بردن از جک دستی و لیفتراک را دارا می باشد و به دلیل دارا بودن این خاصیت، حمل و نقل محصولات بسیار آسان تر می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۰۲ ، ۱۲:۵۰
azaran pelastco
چهارشنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳ ق.ظ

شرکت تولید کننده پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی

شرکت تولید کننده پالت پلاستیکی

آذران پلاست، به عنوان شرکت تولید کننده پالت پلاستیکی، بهترین کیفیت این محصولات را در بازار عرضه می کند.
تنوع این پالت ها در ابعاد و اندازه مختلف و همچنین در رنگ بندی های متنوعی می باشد.
 

تولید پالت پلاستیکی در آذران پلاست، با استفاده از مرغوب ترین نوع متریال اولیه انجام می شود. 
انواع پالت های پلاستیکی در اندازه های مختلف استاندارد با کاربرد های بسیار تولید می گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۰۲ ، ۱۱:۴۳
azaran pelastco
سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۲۲ ق.ظ

خرید پالت پلاستیکی بزرگ

 پالت پلاستیکی

خرید پالت پلاستیکی بزرگ

خرید پالت پلاستیکی بزرگ را می توانید از مجموعه آذران پلاست انجام دهید.
مجموعه آذران پلاست با سال ها سابقه درخشان همواره سعی نموده تا کیفیت محصولات و رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهد و آماده تامین و ارسال انواع پالت پلاستیکی و باکس پالت پلاستیکی به کارخانجات و شرکت های سراسر کشور می باشد.

 

پالت پلاستیکی بزرگ وسیله ای جهت انبار کردن اشیا یا انتقال آن ها توسط جک دستی یا لیفتراک می باشد و به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد بسیار مورد توجه است و می تواند باعث نظم دهی در چیدمان و قفسه بندی راحت تر محصولات و حمل و نقل راحت تر آن ها  گردد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۰۲ ، ۰۱:۲۲
azaran pelastco
سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۱:۲۱ ق.ظ

پالت پلاستیکی صنعتی قیمت

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی صنعتی قیمت

پالت پلاستیکی صنعتی قیمت متفاوتی بر حسب جنس و ابعاد و اندازه های آن می تواند داشته باشد  و شما می توانید پالت پلاستیکی را از مجموعه آذران پلاست با امکان ارسال به سراسر کشور و قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مطلوب تهیه نمایید.

 

پالت پلاستیک صنعتی به دلیل مقاومت بالا در برابر سرما، گرما، رطوبت و استحکام و انعطاف پذیری بالا و سبک و کم وزن بودن می تواند در حمل و نقل مواد شیمیایی، حمل و نقل  مواد خوراکی و دارویی و... استفاده شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۰۲ ، ۰۱:۲۱
azaran pelastco
شنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۲۶ ب.ظ

پالت پلاستیکی قیمت ۱۴۰۲

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی قیمت ۱۴۰۲

پالت پلاستیکی قیمت ۱۴۰۲ در انواع کد بندی ها و رنگ بندی های مختلف، توسط آذران پلاست بسیار مناسب و مقرون به صرفه عرضه می گردد.
 

مرکز فروش پالت پلاستیکی مدل ۱۴۰۲

آذران پلاست به عنوان مرکز فروش پالت پلاستیکی در سال ۱۴۰۲، انواع مدل و ابعاد و اندازه مختلف این نوع محصول را عرضه می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۴:۲۶
azaran pelastco
شنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۲۵ ب.ظ

خرید پالت پلاستیکی در شهریار

پالت پلاستیکی

خرید پالت پلاستیکی در شهریار

خرید پالت پلاستیکی در شهریار برای استفاده در حمل و نقل و جابجایی ها و همچنین ذخیره سازی کالا های مختلف از طریق شرکت آذران پلاست امکان پذیر می باشد.
آذران پلاست به عنوان مرکز فروش انواع پالت پلاستیکی، بهترین و مرغوب ترین نوع پالت ها را طراحی و تولید می کند.
 

استحکام پالت پلاستیکی

استحکام پالت پلاستیکی بسیار بالاست که به دلیل مواد به کار رفته در ساختار آن ها است.
مواد اولیه پالت پلاستیکی معمولاً به شکل گرانول و پودر هستند. این ها می توانند از پلی اتیلن و پلی پروپیلن باشند که در ساخت پالت های پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۲ ، ۱۴:۲۵
azaran pelastco
جمعه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۰۳:۰۴ ب.ظ

کارخانه تولیدی پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی

کارخانه تولیدی پالت پلاستیکی

آذران پلاست کارخانه تولیدی پالت پلاستیکی می باشد.
مجموعه آذران پلاست همواره سعی نموده تا کیفیت محصولات و رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهد و آماده تامین و ارسال انواع پالت پلاستیکی و باکس پالت پلاستیکی به کارخانجات و شرکت های سراسر کشور می باشد.

 

موارد مصرف پالت پلاستیکی

  • صنعت خودرو سازی
  • در صنایع نفت و گاز
  • حمل و نقل مواد شیمیایی
  • حمل مواد خوراکی و دارویی
  • خانه ها
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۰۲ ، ۱۵:۰۴
azaran pelastco
جمعه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۲، ۰۳:۰۳ ب.ظ

پالت پلاستیک فشرده

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیک فشرده


پالت پلاستیکی فشرده  از صفحات تخت ساخته شده و در زیر محصولات قرار می گیرد و قابلیت جک خور بودن و لیفتراک خور بودن را دارا می باشد و وزن سبکی دارد و قابل شست و شو و استرلیزه شدن می باشد و از مقاومت بالایی در برابر گرما و رطوبت و خشکی برخوردار است و دارای انعطاف پذیری بالایی است.

پالت  های پلاستیک فشرده در صورتی که از جنس مرغوب و با کیفیت ساخته شوند مقاومت بالایی در برابر رطوبت و گرما و خشکی خواهند داشت و از محصول در برابر ضربات احتمالی محافظت خواهند کرد و در هنگام جابه جایی وسایل یا انبار کردن وسایل در انبارها بسیار کمک کننده خواهند بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۰۲ ، ۱۵:۰۳
azaran pelastco
شنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۴۵ ب.ظ

پالت پلاستیکی سبز

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی سبز

پالت پلاستیکی سبز، پالت های پلاستیکی تولید آذران پلاست دارای ویژگی های و مشخصات گوناگونی هستند که با قیمتی مناسب و اقتصادی در سراسر کشور به فروش می رسند. پالت های پلاستیکی سبز رنگ دارای کاربر بسیار زیادی برای مصرف کنندگان می باشند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۰۲ ، ۱۷:۴۵
azaran pelastco