تولید کننده پالت پلاستیکی

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد.

تولید کننده پالت پلاستیکی

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد.

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد. سابقه کار، تجربه و اعتبار، افتخار این مجموعه است و مدیریت و پرسنل آن کیفیت محصولات و رضایت مشتریان را اولین اولویت خود می دانند و و همواره با پشتکار و تلاش شبانه روزی در این مسیر قدم می گذارند. گروه صنعتی آذران پلاست آماده خرید و فروش محصولات و ارائه خدمات به شرکت ها و کارخانجات سراسر کشور می باشد. برای خرید عمده پالت پلاستیکی بهترین گزینه تماس با مشاوران آذران پلاست می باشد.

۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۰۱ ب.ظ

خرید پالت پلاستیکی دست دوم

 پالت پلاستیکی

خرید پالت پلاستیکی دست دوم

خرید پالت پلاستیکی دست دوم از مجموعه آذران پلاست امکان پذیر است. این مجموعه با سال ها سابقه درخشان در زمینه فروش انواع پالت به ویژه پالت پلاستیکی فعالیت می کند. مجموعه آذران پلاست پالت پلاستیکی را هم به صورت نو و هم به صورت دست دوم به مشتریان عزیز عرضه می کند. 

پلاستیک قابلیت شکل پذیری بالایی دارد بنابراین می توان آن را به اشکال مختلف در آورد. پالت پلاستیکی از تنوع زیادی در طرح و مدل برخوردار است. این محصول در انواع گوناگونی همچون پالت پلاستیکی کشویی، پالت پلاستیکی پایه دار و پالت پلاستیکی قابل حمل تولید می شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۲ ، ۱۳:۰۱
azaran pelastco
پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

ابعاد پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی 

ابعاد پالت پلاستیکی

پالت در واقع وسیله ای است که برای انبار کردن، دسته بندی و نگهداری مواد غذایی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. پالت ها در جنس های مختلفی همچون چوبی، فلزی، پلاستیکی و... تولید می شوند. پالت پلاستیکی یکی از بادوام ترین و مستحکم ترین انواع پالت است که امروزه مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است. پالت پلاستیکی در ابعاد و اندازه های مختلفی همانند ۱۵*۱۰۰*۱۲۰ سانتی متر، ۱۳۰*۱۱۰*۱۵ سانتی متر ،۱۵*۸۰*۱۲۰ سانتی متر، ۱۵*۹۰*۶۰ سانتی متر و... تولید می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۰۲ ، ۱۳:۰۰
azaran pelastco
سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۲، ۰۵:۳۲ ق.ظ

پالت چوبی بهتره یا پلاستیکی

پالت پلاستیکی

پالت چوبی بهتره یا پلاستیکی

اگرچه پالت های چوبی معمولاً بیشتر از پالت های پلاستیکی حمل می شوند، اما هریک دارای مزایا و معایبی است. اما چه زمانی به جای پالت چوبی از پالت پلاستیکی استفاده می کنید یا برعکس؟ تفاوت پالت های پلاستیکی و چوبی در موارد مختلف را در این مطلب با هم بررسی می کنیم.

به طور کلی، پالت های چوبی گزینه ای همه کاره تر و آسان تر برای اکثر انواع محموله ها هستند.
پالت های پلاستیکی برای حمل و نقل محصولاتی که نیاز به رعایت بهداشت بالایی دارند بهتر از پالت های چوبی هستند و بیشتر در صنایع غذایی و دارویی استفاده می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ شهریور ۰۲ ، ۰۵:۳۲
azaran pelastco
يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۰۳:۲۷ ب.ظ

پالت پلاستیکی فروشگاهی چیست

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی فروشگاهی

فروشگاه ها از مکان هایی هستند که پالت های پلاستیکی استفاده بسیاری در آن جا ها به منظور ذخیره سازی و انبارداری کالا ها دارند.

پالت پلاستیکی فروشگاهی، وسیله ای است که برای جا به جایی و حمل و نقل محصولات و کالا ها در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
این محصول در انواع مختلفی تولید شده و در فروشگاه ها، کارخانه ها و مغازه ها  و هر جایی که نیاز به جابجایی و انبارداری و ذخیره سازی کالا ها دارد، پرکاربرد می باشد.
از ویژگی های این محصول می توان گفت پالت پلاستیکی های هم سایز روی هم نصب می شوند و محکم و بادوام می باشند. پالت ها در سایز های متفاوتی نیز تولید می شوند.
در واقع پالت های پلاستیکی از اجزای مهم فروشگاه ها محسوب می شوند که در مرتب سازی و چیدمان وسایل و ابزار ها بسیار کارایی نیز دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۰۲ ، ۱۵:۲۷
azaran pelastco
يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۰۳:۲۶ ب.ظ

پالت پلاستیکی انبار چیست

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی انبار

پالت ها را می بایست در ابعاد استانداردی طراحی کرد. تا برای استفاده در فرآیند انبارداری مورد استفاده قرار گیرند.

 

توزیع صحیح کالا ها سبب تسهیل در فرآیند انبارداری و مراکز توزیع کالا می گردد. به گونه ای که چیدمان نامناسب کالاها می تواند منجر به ایجاد موانع در گردش کار انبار یا آسیب به کالا شود و یا حتی منجر به بروز حادثه برای کارکنان انبار شود. نظارت بر بار واحد یکی از مهمترین عواملی است که باید در مورد ایمنی انبار در نظر گرفت

بار واحد،  مجموعه ای همگن از مجموعه ای از محصولات است که بر روی یک تکیه گاه چیده شده اند که حمل و نقل کالا را تسهیل می کند و بنابراین به عنوان یک واحد حمل و نقل عمل می کند. یک بار واحد در یک انبار می تواند یک جعبه بسته بندی محصول، یک ظرف یا یک پالت باشد. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۰۲ ، ۱۵:۲۶
azaran pelastco
شنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۰۵:۵۹ ق.ظ

پالت پلاستیکی در کرج

پالت پلاستیکی 

پالت پلاستیکی در کرج

کلانشهر کرج یکی از بزرگترین مراکز صنعتی در ایران می باشد این شهر بزرگ ودارای کارخانجات متعدد و فراوانی است و از جمله مراکز عمومی و فروشگاهی بسیار که برای جابجایی و انبار خود به این پالت ها بسیار نیازمند می باشند، پالت پلاستیکی از مواد اولیه پلاستیک و همچنین از مواد پلی اتیلن مرغوب ساخته می شود 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۰۲ ، ۰۵:۵۹
azaran pelastco
شنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۰۵:۵۶ ق.ظ

فروش پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی

فروش پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی از بهترین مواد اولیه و پلاستیک ساخته می شود که این مواد یا از پلی اتیلن مرغوب هستند و یا از مواد پلاستیکی بازیافتی که گاهی آنها را به عنوان آشغال به حساب می آوریم تولید می شود. این پلاستیک های بازیافتی به صورت فشرده و کاملا استرلیزه در دستگاه قالب گیری می شود.

خرید پالت پلاستیکی بزرگ با مقاومت و استحکام بالا نیز به صورت سفارشی در آذران پلاست امکان پذیر می باشد از این رو در کمترین زمان ممکن می توانید درخواست خود را ثبت نموده و کالای مورد نظر را در ابعاد و اندازه سفارشی تهیه نمائید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ شهریور ۰۲ ، ۰۵:۵۶
azaran pelastco