تولید کننده پالت پلاستیکی

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد.

تولید کننده پالت پلاستیکی

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد.

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد. سابقه کار، تجربه و اعتبار، افتخار این مجموعه است و مدیریت و پرسنل آن کیفیت محصولات و رضایت مشتریان را اولین اولویت خود می دانند و و همواره با پشتکار و تلاش شبانه روزی در این مسیر قدم می گذارند. گروه صنعتی آذران پلاست آماده خرید و فروش محصولات و ارائه خدمات به شرکت ها و کارخانجات سراسر کشور می باشد. برای خرید عمده پالت پلاستیکی بهترین گزینه تماس با مشاوران آذران پلاست می باشد.

۱۱ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲ ب.ظ

بازیافت پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی 

بازیافت پالت پلاستیکی

 

پالت های پلاستیکی که در بازار یافت می شوند از پلی اتیلن با چگالی بالا یا پلی پروپلین ساخته شده اند. نکته مهم که در مورد این محصولات پلاستیکی وجود دارد این امر است که قابلیت بازیافت نیز داشته باشند. البته تمامی انواع پالت پلاستیکی که از متریال با کیفیت بالا نیز ساخته می شود قابل بازیافت هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۰۲ ، ۱۲:۱۲
azaran pelastco
سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹ ق.ظ

پالت پلاستیکی در مشهد

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی در مشهد

پالت پلاستیکی در مشهد را می توانید از شرکت آذران پلاست خریداری کنید. 

فروش پالت پلاستیکی در مشهد همان طور که گفته شد در ابعاد متفاوتی صورت می گیرد که در اینجا به چند نمونه از تولیدات شرکت آذران پلاست اشاره می کنیم:

  • پالت پلاستیکی کد ۲۰۰؛ در ابعاد۱۵*۱۰۰*۱۲۰ سانتی متر
  • پالت پلاستیکی کد ۲۰۰۲؛ در ابعاد۱۵*۱۰۰*۱۲۰ سانتی متر
  • پالت پلاستیکی کد ۲۰۰۷؛ در ابعاد۱۴*۱۰۰*۱۲۰ سانتی متر
  • پالت پلاستیکی کد ۲۰۰۹؛ در ابعاد ابعاد۱۵*۸۰*۱۲۰ سانتی متر
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۰۲ ، ۱۰:۵۹
azaran pelastco
دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۲۶ ق.ظ

قیمت پالت پلاستیکی انبار

پالت پلاستیکی

قیمت پالت پلاستیکی انبار

قیمت پالت پلاستیکی برای استفاده در انبار ها در ذخیره سازی و قفسه بندی کالا ها می تواند مقرون به صرفه باشد. زیرا استفاده از این تجهیزات بهترین گزینه است و سب نظم و تفکیک کالاها می گردد. امروزه شرکتها و کارخانجات مختلفی برای صرفه جویی در هزینه، در انبارهای خود از پالت پلاستیکی استفاده می کنند

مزایای پالت پلاستیکی برای انبار: تمیز کردن و ضد عفونی کردن پالت پلاستیکی راحت‌تر از پالت‌های چوبی است. نسبت به پالت‌های چوبی وزن کمتری دارند و همچنین دوام بیشتری دارند زیرا در مقابل ضربه مقاومت بیشتری دارند. همچنین ۱۰۰٪ قابل بازیافت هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۰۲ ، ۰۸:۲۶
azaran pelastco
دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۲۳ ق.ظ

پالت پلاستیکی در قزوین

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی در قزوین

پالت پلاستیکی در قزوین توسط شرکت صنعتی آذران پلاست عرضه می گردد. انواع پالت پلاستیکی در رنگ بندی و سایز و وزن متفاوت با بهترین کیفیت ساخت جهت استفاده مشتریان به صورت سفارشی نیز تولید و ارسال می شود. جهت کسب اطلاعات و هماهنگی بیشتر با شرکت می توانید درخواست خرید خود را با شرکت در میان گذاشته تا بهترین کیفیت و قیمت پالت های پلاستیکی را دریافت کنید.

 

553

       پالت پلاستیکی

کد پالت : ۲۰۰

ابعاد : ۱۲۰ × ۱۰۰ × ۱۵ سانتی متر

وزن خالص : (%۲±) ۱۷/۵ کیلوگرم

بارگیری ثابت : ۳۰۰۰ کیلوگرم

بارگیری متحرک : ۱۵۰۰ کیلوگرم

ظرفیت تریلر : ۴۰۰ عدد

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ مهر ۰۲ ، ۰۸:۲۳
azaran pelastco
شنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۲۰ ب.ظ

پالت پلاستیکی در نوشهر

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی در نوشهر

پالت پلاستیکی در نوشهر توسط عرضه کننده بهترین و مرغوب ترین پالت های پلاستیکی با استاندارهای روز دنیا در ایران و جهان، یعنی آذران پلاست انجام می شود. این شرکت به علت بهره بری از جدیدترین و مدرن ترین تجهیزات مانند دستگاه های تزریق پلاستیک که توانایی تولید قطعات با وزن بالا را دارند، مقاوم ترین و البته سبکترین پالت پلاستیکی را تولید می کند.

چنانچه در نوشهر مستقر هستید و یا سکونت دارید و نیاز به پالت های پلاستیکی دارید می توانید با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید تا از خدمات خوب شرکت بهره مند شوید. از دیگر خدمات آذران پلاست می توان به تعمیر و بازسازی مجدد پالت های پلاستیکی اشاره کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۰۲ ، ۱۸:۲۰
azaran pelastco
شنبه, ۸ مهر ۱۴۰۲، ۰۳:۲۱ ب.ظ

پالت پلاستیکی دست دوم چیست

پالت پلاستیکی 

پالت پلاستیکی دست دوم چیست

پالت پلاستیکی به دلیل کیفیت بالایی که دارد به صورت چند باره مورد استفاده قرار می گیرد پالت پلاستیکی دست دوم قیمت مناسبی دارد و بصرفه می باشد

پالت پلاستیکی یکی از وسایلی است که برای جابجایی یا نگهداری محصولات و کالاها استفاده می شود. معمولا برای بسیاری از خریداران استفاده از پالت های پلاستیکی دست دوم روشی مناسب و مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود. این باعث صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل و انبارداری می شود. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۰۲ ، ۱۵:۲۱
azaran pelastco
پنجشنبه, ۶ مهر ۱۴۰۲، ۰۱:۵۵ ب.ظ

فروش پالت پلاستیکی کرج

 پالت پلاستیکی

فروش پالت پلاستیکی در کرج

محصولات و کالاهایی که در انبار کارخانه قرار می‌گیرند به منظور سهولت در جابجایی یا شناسایی آنها می‌توان از پالت‌ها بخصوص پالت پلاستیکی استفاده کرد که فروش پالت پلاستیکی در کرج پاسخگوی نیازهای شما در این زمینه است. رنگی بودن پالت‌های پلاستیکی شناسایی محصولات در انبار را به آسانی امکانپذیر می‌کند. برای جابجایی پالت‌های پلاستیکی می‌توان از لیفتراک یا جک دستی استفاده نمود افزون بر موارد گفته شده از پالت‌های پلاستیکی می‌توان در بارگیری ماشین‌های حمل و نقل نیز بهره برد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۰۲ ، ۱۳:۵۵
azaran pelastco
پنجشنبه, ۶ مهر ۱۴۰۲، ۰۱:۵۴ ب.ظ

عمده فروشی پالت پلاستیکی در کرج

 پالت پلاستیکی

عمده فروشی پالت پلاستیکی در کرج

آذران پلاست مرکز فروش انواع پالت پلاستیکی در کرج آماده ی ارائه انواع خدمات در زمینه پالت پلاستیکی به شما عزیزان می باشد.عمده فروشی پالت پلاستیکی در کرج این امکان را برای آن دست از مشتریانی فراهم می‌کند که خواهان حجم و تعداد وسیعی از این محصول هستند و در کنار آن می‌خواهند هزینه کمی بپردازند و همانطور که می‌دانید خرید هر محصولی به صورت عمده بسیار به صرفه‌تر از خرید آن محصول به صورت جزئی است عمده فروشی پالت پلاستیکی در کرج ضمن برآورده کردن نیاز شما در این زمینه و عمل کردن طبق سلیقه شما سطح قیمت پایینی را برای شما فراهم می‌کند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۰۲ ، ۱۳:۵۴
azaran pelastco
سه شنبه, ۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۳:۵۹ ب.ظ

پالت پلاستیکی تاشو

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی تاشو

قیمت پالت پلاستیکی

در شرایطی که کالاها و محصولات امکان شکستگی داشته باشند و یا دارای بسته بندی نباشند و یا اینکه به دلایلی ناگزیر به استفاده از پالت برای چیدن آنها باشیم و یا هنگامی که احتیاج به دسترسی داشتن به محتوای میانی پالت‌ها احساس می‌شود استفاده از پالت پلاستیکی تاشو انتخاب مناسبی خواهد بود.منظور از پالت پلاستیکی تاشو باکس پالتی است که قابلیت تا شدن در دیواره‌های آن وجود دارد به این ترتیب حین استفاده از آن به منظور بسته بندی محصولات، سهولت در جابجایی و حمل و نقل کالاها و محصولات برای کارگران رخ می‌دهد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۰۲ ، ۱۵:۵۹
azaran pelastco
سه شنبه, ۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۳:۵۸ ب.ظ

خرید و فروش پالت پلاستیکی در کرج

پالت پلاستیکی 

فروش پالت پلاستیکی در کرج

کلانشهر کرج یکی از بزرگترین شهر هایی است که در آن خرید و فروش انواع پالت به فراوانی یافت میشود، شرکت آذران پلاست یکی از بزرگتربن تولید کنندگان پالت پلاستیکی در کرج آماده ی ارائه انواع پالت پلاستیکی خدمت شما مشتریان عزیز می باشد برای خرید پالت پلاستیکی می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید و در اسرع وقت بهترین پالت پلاستیکی را خریداری نمایید، پالت پلاستیکی صفحات تختی است که کالاها بر روی آن چیده می شود و سپس به وسیله نوار استریپ فیکس کرده و توسط دستگاه های حمل و نقل همچون لیفتراک جا به جا می کنند. تقریبا تمامی کارخانجات تولید کننده کالا برای نگهداری و جابه جایی نیاز به پالت دارند.

قیمت پالت پلاستیکی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مهر ۰۲ ، ۱۵:۵۸
azaran pelastco