تولید کننده پالت پلاستیکی

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد.

تولید کننده پالت پلاستیکی

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد.

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد. سابقه کار، تجربه و اعتبار، افتخار این مجموعه است و مدیریت و پرسنل آن کیفیت محصولات و رضایت مشتریان را اولین اولویت خود می دانند و و همواره با پشتکار و تلاش شبانه روزی در این مسیر قدم می گذارند. گروه صنعتی آذران پلاست آماده خرید و فروش محصولات و ارائه خدمات به شرکت ها و کارخانجات سراسر کشور می باشد. برای خرید عمده پالت پلاستیکی بهترین گزینه تماس با مشاوران آذران پلاست می باشد.

۸ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۰۸ ب.ظ

پالت پلی اتیلن

پالت پلاستیکی

پالت پلی اتیلن

پالت پلی اتیلن ، در مجموعه آذران پلاست با مرغوب ترین مواد اولیه پالت پلاستیکی تولید می شود . پالت پلاستیکی در این مجموعه بسیار با کیفیت است . پلی اتیلن از ماد اولیه پالت های پلاستیکی می باشد .

 پالت پلی اتیلن پالت پلی اتیلن تولید شده توسط آذران پلاست با تزریق HDPE است که با قالب های دقت ساخته شده و از این رو قوی و قابل اعتماد است. پالت PE می تواند از بسیاری از مواد شیمیایی، از جمله اسیدها، قلیا و دیگر مواد بسیار خورنده جلوگیری کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۰۳ ، ۱۳:۰۸
azaran pelastco
چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷ ب.ظ

خرید پالت پلاستیکی مرغوب

 پالت پلاستیکی 

خرید پالت پلاستیکی مرغوب

خرید پالت پلاستیکی مرغوب ، در مجموعه آذران پلاست پالت پلاستیکی مرغوب با کیفیت بالا به فروش میرسد . 

این مجموعه از محصولات با کیفیتی برخودار است و مشتریان به صورت حضوری و غیر حضوری می توانند از این مجموعه محصولات پالت پلاستیکی به ضورت نو و دست دوم را تهیه نمایند .

پالت های پلاستیکی ابزارهایی هستند که اغلب در صنایع کالا و حمل و نقل استفاده می شوند. به بهبود بهره وری نیروی کار کمک می کند. در عین حال باعث صرفه جویی زیادی در تلاش و زمان کار می شود. پالت های پلاستیکی روز به روز در همه صنایع و زمینه های زندگی محبوب تر می شوند. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۰۳ ، ۱۲:۴۷
azaran pelastco
دوشنبه, ۲۷ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵ ب.ظ

پالت آذران پلاست

پالت پلاستیکی 

پالت آذران پلاست

پالت آذران پلاست ، از مجموعه پالت های بسیار با کیفیت اذران پلاست می باشد . این مرکز تولیدی انواع پالت پلاستیکی تولید می نماید . 

آذران پلاست بسته به ظرفیت بار مورد نیاز، طیف گسترده ای از پالت ها را برای کاربردهای متوسط یا سنگین ارائه می دهد. بسته به مدل، از بین پوشش های پایه مختلف و لبه های ضد لغزش نیز انتخاب خود را دارید. البته می‌توانید پالت‌های ما را در رنگ‌های خاص و با برچسب‌های تکی مانند چاپ صفحه یا حکاکی سفارش دهید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۰۳ ، ۱۲:۰۵
azaran pelastco
شنبه, ۲۵ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۵۶ ب.ظ

قیمت پالت پلاستیکی مشبک در شیراز

پالت پلاستیکی مشبک 

قیمت پالت پلاستیکی مشبک در شیراز

قیمت پالت پلاستیکی مشبک در شیراز ، در مجموعه آذران پلاست ارزان به فروش می رسد . هموطنان عزیز در شهر شیراز می توانند محصولات مورد نظر خود را از مجموعه بزرگ آذران پلاست تهیه کنند . 

پالت پلاستیکی مشبک با کیفیت بالا و وزن مناسب در ابعاد و رنگ های متنوع ، در شرکت تولیدی آذران پلاست تولید می شود . با توجه به کیفیت بالای آن ، قیمت آن بسیار ارزان است .
پالت های پلاستیکی امروزه به عنوان یکی از بهترین روش برای نگهداری و انتقال کالا در صنایع به حساب می آیند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۰۳ ، ۱۳:۵۶
azaran pelastco
شنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۴۴ ب.ظ

جعبه پلاستیکی صنعتی

باکس پالت پلاستیکی

جعبه پلاستیکی صنعتی

جعبه پلاستیکی صنعتی ، در مرکز تولیدی آذران پلاست تولید می گردد . این باکس پالت ها به گونه ای طراحی می شود که وزنی استاندارد و سبک را دارا می باشد ، دیواره های این باکس پالت پلاستیکی به صورت سبدی و شبکه طراحی می شود به گونه ایی که وقتی بار در داخل آن قرار می گیرد اگر فاسد شدنی باشد هوا بگیرد و خراب نشوند اما گونه ای دیگر این باکس پالت ها نیز دیواره هایی از جنس پلاستیک دارد اما بسیار سبک می باشد و مناسب بار های ریز و حمل شونده برای مسافت طولانی می باشد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۰۳ ، ۱۶:۴۴
azaran pelastco
شنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۳۶ ب.ظ

پالت پلاستیکی پیچ و مهره

پالت پلاستیکی 

پالت پلاستیکی پیچ و مهره 

پالت پلاستیکی پیچ و مهره ، در مجموعه آذران پلاست تولید می گردد با قیمت کمتری نسبت به سایر رقبا به فروش می رسد.قیمت این پالت های پلاستیکی بر اساس نوع پالت و جنس پالت ها اندازه متغییر هستند برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد باد مشاورین قسمت فروش آذران پلاست تماس حاصل نمایید . 

این پالت ها به خاطر وزن کم و ابعاد کوچک به راحتی در هر مکانی جای می گیرند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند ،تا محیط کاری منظم و سازمان یافته باشد . 
 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ فروردين ۰۳ ، ۱۶:۳۶
azaran pelastco
چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۳۵ ب.ظ

پالت پلاستیکی ارزان در گرمدره

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی ارزان در گرمدره

پالت پلاستیکی ارزان در گرمدره ، توسط مجموعه آذران پلاست ارائه می شود . این مرکز تولیدی محصولاتی با کیفیت ارائه می کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد .

آذران پلاست یکی از بزرگ ترین مراکز تولید کنندۀ پالت های پلاستیکی فعالیت خود را راه اندازی نموده است و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته است با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و مواد اولیۀ درجه یک، محصولاتی با کیفیت و قیمت ارزان تولید کند و محصولات خود را در گرمدره در دسترس مشتریان قرار دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ فروردين ۰۳ ، ۱۵:۳۵
azaran pelastco
دوشنبه, ۶ فروردين ۱۴۰۳، ۱۲:۱۱ ب.ظ

فروشنده پالت پلاستیکی مشبک

پالت پلاستیکی مشبک

فروشنده پالت پلاستیکی مشبک

فروشنده پالت پلاستیکی مشبک ، آذران پلاست می باشد که یکی از برترین تولید کنندگان پالت پلاستیکی به شمار می رود . 

چندین استاندارد اندازه برای پالت ها وجود دارد. این استانداردها برای اطمینان از سازگاری با وسایل مختلف حمل و نقل و سیستم های ذخیره سازی مهم هستند. پالت های پلاستیکی برای حمل و نقل، انتقال سریع مواد یا ذخیره سازی در صنایع ضروری هستند. پالت ها عناصر حیاتی برای تدارکات و حمل و نقل هستند. طراحی و استفاده صحیح از آنها به تضمین جریان کارآمد و ایمن کالا در سراسر جهان کمک می کند.

الت پلاستیکی صنعتی ساختاری دارد که آن را به عنوان یک پالت برای صادرات بین جاده ای بدون نیاز به بخور ایده آل می کند. پالت های پلاستیکی مقاومت در برابر آب و هوا دارند، سبک وزن هستند و به راحتی قابل بازیافت هستند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ فروردين ۰۳ ، ۱۲:۱۱
azaran pelastco