تولید کننده پالت پلاستیکی

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد.

تولید کننده پالت پلاستیکی

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد.

گروه صنعتی آذران پلاست با پشتوانه بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در صنعت تولید و خرید و فروش انواع پالت پلاستیکی و انواع باکس پالت پلاستیکی ،در محدوده شهرک های صنعتی اطراف تهران و کرج، مشغول به فعالیت می باشد. سابقه کار، تجربه و اعتبار، افتخار این مجموعه است و مدیریت و پرسنل آن کیفیت محصولات و رضایت مشتریان را اولین اولویت خود می دانند و و همواره با پشتکار و تلاش شبانه روزی در این مسیر قدم می گذارند. گروه صنعتی آذران پلاست آماده خرید و فروش محصولات و ارائه خدمات به شرکت ها و کارخانجات سراسر کشور می باشد. برای خرید عمده پالت پلاستیکی بهترین گزینه تماس با مشاوران آذران پلاست می باشد.

۱۸ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹ ب.ظ

پالت پلاستیکی متنوع

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی متنوع

پالت پلاستیکی متنوع ، در مرکز تولید ی آذران پلاست ارائه می گردد .پالت های پلاستیکی به دلیل ساختاری که دارند، در برابر مواد شیمیایی مقاوم می باشند.مراکز بارگیری و اسکله ها، سرد خانه ها، مراکز تهیه و توزیع محصولات کاغذی، صنایع مواد غذایی – آرایشی و بهداشتی و انبارهای نگهداری کالا و …از دیگر مصارف این پالت های متنوع می‌باشد.

تنوع بالای پالت های پلاستیکی سبب شده در مصارف مختلف در ابعاد و اندازه و حتی رنگ های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند . که این پالت های پلاستیکی با تنوع بالا سهولت در انجام امور مختلف را آسان کرده است . 

پالت پلاستیکی از نظر دوام بسیار مهم است و باید فشار حاصل از محصول را به خوبی تحمل کند. به همین دلیل برای خرید پلاستیکی اولین موردی که مورد بررسی قرار می گیرد، دوام آن می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۱۹
azaran pelastco
شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۳ ب.ظ

پالت پلاستیکی استاندارد

پالت پلاستیکی 

پالت پلاستیکی استاندارد

پالت پلاستیکی استاندارد ، در مجموعه آذران پلاست با آخرین متد روز دنیا در دستگاه ها و زیر نظر برترین مهندسان و طراحان تولید و به فروش می رسد. این پالت های پلاستیکی دارای ابعاد و اندازه های استاندارد هستند که البته می توانید در صورت نیاز در ابعاد و اندازه های غیر استاندارد نیز این محصولات را از آذران پلاست تهیه نمایید . 

برای سفارش محصول مورد نظر خود در وب سایت آذران پلاست به شماره های درج شده مراجعه نمایید . امروزه به خصوص در سطح بین الملل گاهی برای کانتینرها و ترانزیتهای بین کشوری یا بین قاره ای مجبور به بسته بندی متناسب با وسیله حمل و نقل هستیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۰۳
azaran pelastco
چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰ ق.ظ

جعبه پلاستیکی پالت

باکس پالت پلاستیکی 

جعبه پلاستیکی پالت

جعبه پلاستیکی پالت ، در مجموعه آذران پلاست با دقت و کیفیت بال ارائه و تولید می شود. این محجموعه در جاده مخصوص کرج واقع است و انواع پالت های پلاستیکی را در این مجموعه می توانید بیابید .

جعبه پلاستیکی پالت  یکی از انواع محصولات خانواده پالت ها محسوب می شود. اما وجه تمایز این محصول با پالت پلاستیکی این است که در کناره های آن صفحاتی همانند دیوار تعبیه شده است. نقش دیواره ها حفاظت از محتویات درونی می باشد و ظاهری همانند یک جعبه را برای محصول ایجاد می نماید. 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۱:۵۰
azaran pelastco
دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳ ب.ظ

پالت فروشی در وردآورد

پالت پلاستیکی 

پالت فروشی در وردآورد

پالت فروشی در وردآورد، در مجموعه آذران پلاست می باشد که انواع پالت پلاستیکی در آن به فروش می رسد . پالت پلاستیکی برای مصارف صنایع حساس مانند صنایع غذایی، دارویی و شیمیایی به کار گرفته می شود. تنوع در رنگ و  قابل شستشو آسان دیگر فایده این محصول می‌باشد. پالت پلاستیکی بهداشتی قابل شستشو با مواد ضدعفونی کننده می باشد به همین دلیل از نفوذ آلاینده ها به اقلام حساس تا حد زیادی جلوگیری می کند.

 کاربرد پالت پلاستیکی بسیار گسترده است و در واقع در تمام مراکز حمل و نقل و نگهداری کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۲۳
azaran pelastco
دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ

پالت پلاستیکی بهداشتی در تهران

پالت پلاستیکی بهداشتی 

پالت پلاستیکی بهداشتی در تهران

پالت پلاستیکی بهداشتی در تهران ، توسط گروه تولیدی آذران پلاست تولید و ارائه می شود . اغلب کارخانجات و کارگاه ها و انبار مواد غذایی از پالت پلاستیکی بهداشتی برای استفاده در امور  کارخانه استفاده می کنند که بسیار پر کاربرد است . 

پالت های پلاستیکی بهداشتی بسیار استلیرزه و بهداشتی اند  و در داروسازی و مواد غذایی از ابزار های مهم و کابردی به شمار می روند . 

 تنوع در رنگ و  قابل شستشو آسان دیگر فایده این محصول می‌باشد. پالت پلاستیکی بهداشتی قابل شستشو با مواد ضدعفونی کننده می باشد به همین دلیل از نفوذ آلاینده ها به اقلام حساس تا حد زیادی جلوگیری می کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۱۵
azaran pelastco
شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۲ ب.ظ

قیمت پالت پلاستیکی در منظریه

 پالت پلاستیکی

قیمت پالت پلاستیکی در منظریه

قیمت پالت پلاستیکی در منظریه ، آذران پلاست مرکز تولید انواع پالت پلاستیکی در منظریه آماده ی ارائه انواع  پالت پلاستیکی خدمت شما مشتریان گرامی می باشد برای خرید پالت پلاستیکی در منظریه با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین پالت پلاستیکی در منظریه را خریداری نمایید.

میزان تحمل فشار در پالت‌های پلاستیکی از دیگر ملاک‌های تقسیم بندی آنها محسوب می‌شود آستانه تحمل فشار پالت‌ها که از طریق بارهای حمل شده توسط آنان است از ۳۰۰ تا ۶۰۰۰ کیلوگرم متغیر است.

ویژگی پالت پلاستیکی در منظریه عبارت است از سبک و ضد آب بودن و قابلیت شست و شوی آن. این پالت‌ها در صورت استفاده مکرر و پایان طول عمرشان قابلیت بازیافت و استفاده مجدد دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۲۲
azaran pelastco
شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹ ب.ظ

پالت پلاستیکی ارزان در کرج

پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی ارزان در کرج

پالت پلاستیکی ارزان در کرج ، آذران پلاست مرکز فروش انواع پالت پلاستیکی ارزان در کرج آماده ی ارائه انواع خدمات به شما عزیزان در این زمینه می باشد برای خرید بهترین پالت پلاستیکی در کرج با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین پالت پلاستیکی را خریداری نمایید.

به منظور رفاه حال مشتری و جذب مشتریان بیشتر درصد کمی حق الزحمه دریافت می‌کند و به این ترتیب سطح قیمت پایینی در خرید و فروش پالت پلاستیکی ایجاد می‌کند.برای خرید پالت پلاستیکی ارزان در کرج با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۱۹
azaran pelastco
چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۹ ب.ظ

خرید پالت پلاستیکی سطح صاف در کرج

 پالت پلاستیکی سطح صاف 

خرید پالت پلاستیکی سطح صاف در کرج 

خرید پالت پلاستیکی سطح صاف در کرج ، از مجموعه آذران پلاست ارائه می گردد .  . آذران پلاست امکان خرید پالت پلاستیکی از سراسر ایران را برای هموطنان عزیز فراهم کرده است ، تا به راحتی بتوانید از محصولات با کیفیت آذران پلاست بهره ببرید . 

پالت های پلاستیکی اغلب به عنوان پالت های صادراتی استفاده می شوند. برخلاف پالت‌های چوبی، آنها به آفت‌کش‌ها آلوده نمی‌شوند و نیازی به دود کردن شدید یا پیچیده شدن با اسناد گمرکی برای صادرات ندارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۰۹
azaran pelastco
سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۳۸ ب.ظ

قیمت عمده پالت پلاستیکی

 پالت پلاستیکی 

قیمت عمده پالت پلاستیکی 

قیمت عمده پالت پلاستیکی ،در مجموعه آذران پلاست نسبت به سایر رقبا و محصولات مشابه ارزان تر خواهد بود. با توجه به اینکه در خرید عمده قیمت مناسب تر می باشد می توان بعد از خرید در صورت خرابی آن ها به فروش رساند و بازیافت کرد برای اطلع از قیمت با شماره های داخل سایت تماس حاصل نمایید.

 شرکت آذران پلاست در تولید این پالت ها از استاندارد جهانی بهره برده و بهترین را با باکیفیت ترین مواد اولیه پلاستیکی تولید کرده و به فروش میرساند.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۳:۳۸
azaran pelastco
سه شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۳۶ ب.ظ

مرکز فروش پالت در کرج

پالت پلاستیکی

مرکز فروش پالت در کرج

مرکز فروش پالت در کرج ، می توان از شرکت تولیدی صنعتی آذران پلاست یاد کنیم . این شرکت بزرگ تولیدی دارای اتواع و اقسام پالت های پلاستیکی مورد نیاز شما است . 

قیمت پالت در شهر کرج بسیار به صرفه و ارزان می باشد، پاللت پلاستیکی بسیار  زیبا و در رنگ های متنوع تولید می شود در شرکت آذران پلاست این پالت های پلاستیکی بسیار با مواد عالی تولید می شود، پالت پلاستیکی از کاربردی ترین لوازم برای حمل و نقل محسوب می شود، پالت پلاستیکی یکی از ملزوماتی است که به صورت بازیافتی می باشد یعنی هم خود پالت بازیافت می شود و هم می توان این پالت پلاستیکی را از مواد بازیافتی درست کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۳:۳۶
azaran pelastco